mobile me blogspot tamplate kaise Customize kare


mobile me blogspot tamplate kaise Customize karien yeh sawal yaqinan har os admi k demagh me gonj raha hoga jis ne mobile me blog banaya hai aaj me is sawal ka jawab dane wala hon aap ne bhut mehnat se blog banaya bhir template dhondha aur upload kia phir apne blog ki acchi tranh se desining ki widgets aad kiay aur aapne social link aad kiay phir aap ne blog ko search engine me aad kar dia to hua kia apki tamplate k kuch extra feature aapkaliay parshani ka sabab ban gay aap extra feature ko template se nikalna chahte hain lakin mobile me aapse yeh nahin ho pa raha to ab aap ko preshan hane ki zarort nahin aap is post ko follow kijiay aur apne blog me apni favorite designing kigiay.
blogspot tamplate kaise Customize kare

blogspot tamplate kaise Customize karien

chalo aab shuru karte hain  sabse pehle apko aaik application download karni ho gi os application ka naam hai droid edit me is application par already aaik post bana chuka hon aap yeh bhi parrh leain


application download hone baad apko tamplate download karni hogi  already apke paas  tamplate hai to thek nahin to in websites se download karlien

template download hone k baad extract karni hogi new blogger ko shied yeh pta nahin hoga k zip file ko kaise extract karte hain to who yeh post parrh laein 


tamplate file ko extract karne k baad droid edit application open karien ab apko template file open karni hai, file open karne kailay  menu bar par click karien aur open par click kardein, aapne jahan file rakhi hai wahan open karlien aapko kuch is tranh se dekhe gi

blogspot tamplate kaise Customize kare

ab aap jis section me jana chahte hain woh search karien search karne kaliay search k icon par click karien section ka name likhein aur search par click karien 


blogspot tamplate kaise Customize kare

ab aap template edit karien aur save kardein save karne kaliay menu bar par click karien aur save par click kardien ab aap tamplate upload kar skte hain iskliay yeh post padhein

Blog me Tamplate kaise install karien

i hope aap ko yeh post acchi lagi hogi mobile me blogging karte waqt kuch aur bhi mushkalat ka samna ho skta hai to app mujh se contact karskte hain inshallah me apki help zaror karonga.
Previous Post Next Post